Civileknek
Ügyvitel átvétele, besegítés az adminisztrációban
Havidíjért, vagy óradíjért cserébe - megállapodás szerint- levesszünk egy terhet az elnök/ titkár/ projektvezető/ stb. válláról.
Amiben biztosan tudunk segíteni
- Kimutatásokat készítünk (bevételről, kiadásról, kintlévőségekről, elért eredményekről, stb. - amire szükség van, vagy amit a pályázat megkíván)
- Levelezés kezelését átvállaljuk (postai és elektronikus beérkező postát egyaránt feldolgozzuk, archiváljuk)
- Archiválási és nyilvántartási feladatokat is ellátunk (minden beérkező anyagot archiválunk, nyilvántartásokat vezetünk, stb)
- Tanácsadást tudunk adni eseti ügyekben
Ezek a lehetőségek nem csak a cégvezetőknek adatnak meg :) Tegyél minket próbára!

Elérhetőségek
info@lehetoseg-menedzsment.hu
Telefon: +36 20 567 9271
Cím: Átalakulunk! Információk hamarosan!
Személyes találkozóhoz
időpont egyeztetés szükséges!
